7 Ocak 2015 Çarşamba

18. Haftamiz ve hamile çorabı ile tanisma

18. Haftaya geldik bile.... zaman gercekten cok hizli geciyor. Daha sanki dün 13. Haftada cinsiyet belli olur mu diye heyecanlaniyordum. Simdiyse ilk tekmesini hissetmeyi bekliyoruz.

 Bu hafta artik resmen bir gobegim var. Hamile oldugum açıkça belli oluyor. Maalesef kıyafetlerin neredeyse hicbiri olmuyor. Bolca etek giyiyorum ama bu sefer de coraplar sıkıyor.  Ilk defa bu hafta hamile corabi aldim. Allahim bu nasil bir rahatlik ! Valla benden tavsiye.... azicik gobeginiz ciksa bile gec kalmadan hamile corabi alin.

Bir de bu hafta Kaş cok soguk. Sanirim bu yuzden acaip bir bas agrim var. Ilac almamak icin cok direndim ama dayanamayip bir Parol agri kesici aldim  . Iyi geldi mi ? Hayir ! Ama denemiş oldum.

Isim konusunda Aylin netlesti ama hala 2 ismi olsun mu olmasin mi emin değiliz . Ecem ismini annem cok sever. Ben biraz da o yuzden istiyorum ama iki ismi olsun da istemiyorum.  Bu konuda zamanla netlesecektir.

Evet benim guzel kızım,  zamaninda ve saglikli bir sekilde aramiza katilmani bekliyoruz. ...

Aaa bu arada doğum sonrasi Kaş ta kalmaya karar verdik. Bizjm icin ve kızımız için en iyisi bu olacak sanirim. Küçük yerde cocuk yetistirmek daha kolay. Bakici bulmak cocukla ilgilenmek daha rahat. Antalya ya gitseydik eger esimin ailesinin 10 yildir bos duran evinde oturmayi dusunuyorduk ama ailevi sebeplerden ondan da vazgectik. En iyisi biz kendimiz nasıl rahat edeceksek nasil mutlu olacaksak oyle yasamak sanirim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder