3 Mart 2015 Salı

25.hafta , kiz hareket etmeyerek bizi korkuttu !

24.haftada kizin hareketleri o kadar coktu ki, kıpır kipir olmasına cok alismistim. 25. Haftada 1 gün baktim kipirti yok, bana oyle geliyordur dedim bekledim ama 2.gun de kipirti olmayınca esime sabah endiselendigimi soyledim. Hemen beni Kaş devlet hastanesine goturdu. Ama sansimiza ultrason cihazi bozukmus birsey yapamadik. Esim bu boyle olmazdedi basti fethiyeye....  tabi randevusuz oldugumuz icin bayagi bekledik. Ama sonunda doktorla görüştük.

Kizimiz 806 gram, 23 cm ye ulasmis. Hic bir sıkıntısı da yokmus cok şükür. Yalniz karnimda dik duruyormus. Poposunu da sıkıştirmis terbiyesiz :)  kalp atislarini dinledik, kendisini gorduk icimiz rahatladi. Sonra da hareket etmeye basladi zaten.

Demek ki kendini gosteresi varmis :) simdi hareket ettikçe o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam....

Canim kizim, sağ saglim senin gelmeni bekliyoruz.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder