10 Aralık 2014 Çarşamba

14 Haftalik Olduk Biz :)

Zaman gercekten cok cabuk geciyor. 14.haftada en onemli konular: 1) isim karari 2) resmen cikmis bir göbek 3) Anneannemizin çılgın alisverisleri ve orguleri 4) normal dogum yaptiracak doktor arayisi

Cinsiyetimiz belli olduktan sonra tabii ki en onemli konulardan biri isim oldu. Eşimle aslinda isim kararimiz netti, ya da en azindan ben oyle zannediyordum. Adam tutturdu bir ismi yabanci olacak diye. Yahu biz Türk uz. Olmaz oyle sey diyorum, nuh diyor peygamber demiyor ! Ikimizin ortak karari Zeynep ti. Tutturdu Evelyn Zeynep olacak diye. Ya diyorum ben soyleyemiyorum bu ismi, halalarimiz, babaannen nasıl soylesin. Neyse ki vaz gecmis gibi görünüyor.  Insallah karari degismez.

Şaka maka gobek cikmis durumda. Önceleri alismak zor geliyor,  gazdir şişkinlik tir dedim ama yok. Resmen göbek bu :) yeni kiyafetler baksam iyi olacak sanirim....

Annem kiz oldugunu ogrendikten sonra cilginca alisverise verdi kendinim allahim neler almis neler. Ilk 3 ay hicbirsey almama gerek yok gercekten. Bodyler, hastane cikislari, pijamalar daha bir sürü sey. Artik hic düşünmüyorum kıyafet konusunu. Allahtan kadin cok zevkli. Benim baktığım begendigim seylerden almis. Hele de bir battaniye ordu ki..... benim favori parcam o. Ilk ogrendigimizde baslamisti. El emegi göz nuru bildigin sanat eseri.... zaten kadin pinteresti benden daha iyi kullanir oldu. Ordan sürekli model bakiyor, harika şeyler yapiyor. Hatta ben oraya birsey yuklemeyi beceremezken, kendisi olayi çözmüş,  Panolar yapmış,  yaptiklarini da yüklüyor.  Iste favori parçam :







Dogum konusuna daha genis deginmek istedigim icin, bu konuyu sonraya bbırakıyorum. Normal dogum istiyorum. Sezeryan bence bir dogum sekli degil, ameliyat ve ben bunu hiç istemiyorum hatta korkuyorum. Antalya ya gittigimde doktorumla bunu gorusecegim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder