14 Aralık 2014 Pazar

Doktor Çok Önemli !!!

Normalde kontrollere Fethiye ye gidiyorduk. Ancak geçen seferki tiroid maceramizdan sonra Antalya da düzgün bir endokrinoloji uzmanina gitmeye karar verdik. Ama daha öncesinde yine bir kadın doğum uzmanina görünelim dedik. Mehmet Ozturkmen hoca dan randevumuzu aldik.
Insanin hamilelikte doktoruna içinin ısınması çok önemli.  Diger doktorlar da iyiydi ama bu doktorla frekanslarimiz tuttu resmen. En önemlisi bana normal dogumdan yana oldugunu söyledi. Bu konuda cok tereddutlerim vardi. Bebegimin de sartlarinin uydugu takdirde kesinlikle normal doğum istiyorum. Sezeryan bana gore bir dogum bicimi degil, bir ameliyat şekli.  Zaten bu doktorum Zeynep' Kâmil de ihtisas yapmis. O yuzden de icim rahat.

Bana verdiği tavsiyelerse şöyle;
* Haftada 3 gün spor. Kesinlikle her türlü sporu yapabilirsin, hic bir sakinca yok dedi.  Ozellikle nabiz hizlandirici yurume bandi egzersizleri verdi. Nabzi sürekli yavaslatma ve hizlandirmaya yonelik.... 1 saat surecek bir program. Ne jadar cok egzersiz yaparsan, bebege o kadar cok oksijen saglarsin, bunun da bilimsel olarak zeki cocuk meydana getirdigi  bilimsel bir gercektir dedi.
*Gunde en az 1 yumurta,  100 gr et tavuk balik yemeliymisim. Bu gidalarda ve sut yogurtta porsiyon sinirim yok. Ceviz gunde 3 adet, karbonhidrat ve şekerden uzak duracagim. Bu aslinda su an benim yapmaya calistigim beslenme şekli. Arada çikolatalı seyleri fazla  kacirdigim dogrudur :( Artik daha fazla dikkat edecegim. Meyvede de sinir var. Abartmak yok !
*Sigara ve saç biyasi yasak. Ne mutludur ki ikisini de kullanmiyorum.

Bunlarin dışında kilom 51. Cok normal oldugunu, bütün sartlarimin cok saglikli oldugunu soyledi.

Gelelim bebiseeeeee :)
Kızımızın gelişimi cok normal. Hatta uyluk kemigi ölçümü yapıldı ve normalden uzun çıktı.  Yani kiz boylu poslu gelecek insallah. Kafa tasi gayet duzgun, kalbi guzel atiyor, kalp odaciklari olusmus.  Ense kalınlığı da gayet iyi dedi. 1 hafta sonra 3lu test yerine, daha komplike birsey yapilacak. Ama ne oldugunu unuttum.

Tiroid sonuclarimi pazartesi internetten alabilecehim ve sonuclari doktirumla what s app tan paylasacagim. Ordan vakit kaybeymeden yorum yapacak.

Sanırım doktorla ilgili en onemli seylerden biri sizinle fikirlerinin uyusmasi. Belki de bu doktor benim duymayi istedigim seyleri soyledigi icin bu kadar yakin hissetmisimdir.

Bebisimizim 14 +4 fotosu ve digerleri..... e kendi fotomu da koyayim ertik :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder