21 Aralık 2014 Pazar

15. Hafta : Hamile Elbisesiyle Ilk Tanisma, Isim Karari, Ilk alisveris, 3lu Test ve Hyonobirthing

15. Haftaya geldigimizde cok sukur hersey normal gidiyor. Artik gobegim resmen var ama abartı düzeyde degil. Yine de pantalonlarda sorun yaşıyorum. Ilk hamile pantalonu ve hamile elbisemi aldim. Annem cok almama gerek olmadığını söyledi çünkü kendisi de dikecekmis :)

Isim esimle birlikte artik icimize sindi gibi. Aylin Ecem Karataş :) Aylini eşim secti, Ecem de annemin cok sevdigi bir isim. Erkek kardesim Batuhan kiz olarak dogsaydi annem ismini Ecem koyacakti. Iki ismi arka arkaya soyleyince de cok hosumuza gitti. Simdilik boyle bakalım.  Ama bu isim konusu gerçekten çok dertli.

Bu haftasonu kontrolumuze gittik. 2li test sonuclarimiz ve bebegin gelisimi gayet iyi. 15+4 teyken uyluk kemigi 16+1de. Uzun boylu bekliyoruz. 133 gr olmus. 1 haftada 25 gr almis. Hizli büyüme basladi sanirim :) 3 lu test icin kan verdim. Bir sonraki kontrol 4 hafta sonra. 4gun sonra da 3lu test sonucu icin doktorla telefonda gorusecegiz.

Hypnobirthing kitabim geldi. Normal dogumu cok istiyorum. Doktor da normal dogumdan yana ama aci cekmene gerek yok epidural var demisti. Biraz daha zaman gecsin net olarak konusacagiz. Sonucta dogum hayatin gercegi ve bir hastalik degil.

Kontrolden sonra alisveris merkezine gittik. Kendime hamile pantalonu, 1 bluz, ruj ve dudak kalemi ile corap aldim. Sonra butun gunumu kizima kiyafet bakmakla gecirdim. Allahim neler var neler.... kendimi cok zor tuttum. Annem de bir yandan kendini tutamiyor alisveris yapiyor. Ama boyu posu bi belli olsun da asıl o zaman baslayacak senlik.

Simdi kafamdaki tek sorun ev meselesi. Kaş tan antalyaya tasinacagiz.  Kayinvalidemlerin oturmadigi ama esyalarinin oldugu eve. Ben bir an önce bu is hallolsun istiyorum. Cunku karnim iyice sistiginde is yapamayacagim ve bana yardim edecek kimse de yok :( ben söylüyorum ama bakalim esim de biraz elini cabuk tutmali.

Hadi bakalim Aylin Ecem.... heyecanla seni bekliyoruz :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder