6 Ekim 2014 Pazartesi

4 Hafta 4 Gunluk Hamileymisim :)

Sabah 07:30 da kalkarak hemen gebelik testini yaptim. Ve sonuc yine cift cizgiydi. 2. Cizgi biraz silikti hala. Ama artık emin gibiydim. Esimle Kemer e kan testi yaptIrmakicin yola ciktik. Kan testi sonucu gelmeden kimseyi heyecanlandirmak istemedik.

Sabah 07:30 da yapilan test :)
Bayram sabahi telasini atlattiktan sonra biz gidiyoruz dedik. Tabi herkes merak icinde. Testin pozitif ciktigini ama kan testi yaptirmadan soylenmesini istemedigimizi belirttik. Dustuk yollara. Gitmeden once hastaneyi de aradik. 1 saat sonra sonuclari alabiliyormusuz. Kani verdik, Kemer de gezinmeye basladik. 1 saati dolasarak biseyler yiyerek gecirdik. Kostuk hastaneye. Laborant arkadas sonuc Pozitif !!! Diyerek tahlil sonucunu verdi. Veeee artik resmen hamileydim !!! Haber verdik annelere babalara.

Aslinda ben bu kadar erken haber verilmesini istemiyordum. Cunku daha cok erken ve ne olacagi belli olmaz. Insallah sag saglim kucagimiza aliriz bebisi....


Ilk kan testi sonucu :)



Evet bugun itibariyle 4 hafta 6 gunluk hamileyim. Neler mi yapiyorum ? Elimde surekli telefon google da dolasiyorum. Su an cok erken oldugu icin ve de cinsiyet falan belli olmadigi icin hazirlik yapmak dogru degil. Ama elimde degil. Surekli bakiniyorum. Gebelik takibi icin eger yabanci diliniz varsa www.babycenter.co.uk yi oneriyorum. Hemem uygulamasini indirdim. Gun takibi ve verdigi bilgiler acisindan bence oldukca yararli :)

Bakalim beni nasil gunler bekliyor ??? Tek istedigim saglikli olmasi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder