12 Ekim 2014 Pazar

5 hafta 5 gün oldu bile.....

Bugun gunlerden pazar.... esimle Hideaway de guzel bir pazar kahvaltisinin ardindan biraz yürüyüş yaptik. Haftalik sebze  meyve alisverisimiz ve market alisverisimizi de tamamlayip evimize geldik.

Esim beni sasirtiyor.... dun evi temizlememe yardimci oldu, bugun bana taze meyve sulari hazirladi. Poset tasitmiyor.... acaba bana destek olur mu olmaz mi diye cok endiseliydim. Simdilik bu endisem biraz kirilmis durumda. Izlemeye devam edelim.

Dun arkadasimizin kizinin dis bugdayindaydik. Antalya da Kölle diye birsey yapiyorlar. Sekersiz aşure diyelim. Ortaaam la ben begenmedik ve yiyemedik. Ay dedik aşure olsa ne guzel yerdik.... cay servis elemani, arkadasimiz , Nesrin ablamiz bugun aradi. Sabahtan 1 kucuk tencere asure yapmis ! Biraz bana, biraz da ortaama ayirmis. Eve kadar getirdi. Ortaaaminkini de otogara vermis. Arabayla yolluyor. Allahim nasıl duygulandim anlatamam. Bogazim dugumlendi bildigin. Gurbettr anneden babadan ayri olunca belki de etkilendim. Canim bisey istese demek, Nesrin ablam sagolsun yapiverecek. Cok ama cok hora gecti....

misss gibi asure, eve kadar geldi !!!

Bugün alışverişte dayanamayip bebegim dergisi aldim :) daha cok erken oldugunu biliyorum. Ilk doktor kontrolüne bile gitmedik ama icim icime sigmiyor.... allahim tek istegim saglikli sag saglim kucagima almak bebegimi....

Herkes benim erkek bebegim olacağına inaniyor. Ilk soyledigim insanlar direk aaa erkek senin falan diyorlar. Nerden biliyorlar anlamiyorum. Ben de erkek annesi tipi varmis :) o tip neye gore acaba ....

Kiz cocuk anneye yoldas, arkadas.... giydirmesi, suslemesi herseyi ayri zevkli.  Ama erkek cocuk da soyun devami. Bu yuzden de isteniyor bir bakima. Benimse tek isteğim sagliklu olmasi. Ilki ne olursa olsun ama saglikli ve hayirli bir evlat olsun. Ikinci de dusunuruz ;)

Ilk dergimiz :)

Canim kocam, seftali, nar, mandalina ve ananas suyu ike bana faydali, tazecik meyve suyu yapti. Fszlasini da siseye koyup, attik dolaba :)

Bugune kadar susam boyutunda olan melegimiz, artik kalem arkasi silgi bolumune sigacak hale gelmis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder