15 Ekim 2014 Çarşamba

6.haftaya girdik. ....

6.hafta icindeyiz :) normalde 1 Kasim, yani 8.hafta icin Antalya Memorial dan randevu almıştım. Ama tabii dayanamayip devlet hastanesine gittim hafta ici. Kesem olusmus ! Yalniz doktor biraz aşağıda dedi. Insallah buyudukce yukari cikar dedi. Doktorun ne kadar önemli oldugunu bir kere daha anladim. Eli cebinde, ukala ukala konusan biriydi. Hicbirseyi aciklamadi. Yani dedim bu ne demek oluyor ? Bakiyor yuzume.... düşük mu dedim ? E yani yukari cikmazsa evet dedi. Ne yapmam lazim dedim. Yapacak birsey yok. Bekleyecegiz dedi. Ağzından cimbizla laf aldim. Hic sevmedim kendisini. Neyse kese olusmus. Ben onu ogrendim yeter. 2 hafta sonra Antalya da dogru duzgun muayene olacagim.

Hala kusmam yok. Ama ilk defa bu sabah kalktigimda midem bulandi ve geri yattim. Gun icinde de ara ara bulandi. Normal sanirim.

Annem dun 2 tane body almis :) yahu daha erken dedim ama cok heyrcanli. Battaniye de ormeye baslamis hemen. Canim benim yaaa....

Iste kesecan !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder