7 Ekim 2014 Salı

5. Haftadayiz .....

Evet bugun itibariyle 5.haftaya girmis bulunmaktayiz. Degisiklik var mi derseniz yok :) sadece indirdigim uygulamalardan sürekli bebek ne boyutta hangi organlar gelisecek falan onlara bakiyorum. Su siralar kalp ve dolasim sistemi olusuyormus. Bol bol kalsiyum, potasyum ve magnezyum almam gerekiyormus. Her öğün için 1 kase yogurt ekledim. Elimden geldigince de meyve yemeye calisiyorum.

Bulanti henuz yok. Ama fena halde uykum geliyor. Oturduğum yerde bile uyukluyorum...

Eşime gelince, hormonlarim degisip, kendisinine hayati zindan edecegim dusuncesiyle gerilmis durumda. Aslinda korkmasina gerek yok. Simdilik bir sıkıntım da yok. Ama belli olmaz,  hormon bu !!!

Eşimin bana destek olacagini dusunuyorum. Ama su an bunu hissettirmiyor. Sakin bana naz kapris yapma, cekemem modunda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder