6 Ekim 2014 Pazartesi

Evlilik Yil Dönümü Hediyesi ....

Sonunda bizim icin basta zor olan hayat yolculuguna cikmak icin esimle birbirimize söz vermistik. Baslangic zordu, çünkü eşim ilk eşinden yeni bosamisti ve ailesi kisa zaman icinde 2.bir evlilik yapmasini istemiyordu. Benim ailem de bosanmis ve 1 cocugu olan bir adamla evlenmemi istemiyordu. Ama biz herseye ragmen evlenmeye karar vermistik. Benim ailem, bugune kadar benim hatali bir davranisimi gormedikleri icin kararima saygi duyduklarini soylediler. Ailemin destegi ile isteme, soz ve nisani bir arada keni icimizde yaptik. Esimin ailesi beni istemeye gelmedi.  4 gun sonra da nikahimizi yaptik. Cunku o siralarda esim Agri da ogretmenlik yapiyordu ve bu tarafa gelmesini istiyorduk. Neyse engeller aşıldı,  kusler baristi ve 5 sene once 03 ekimde biz dunya evine girdik....

03 eylül de benim dogumgunumdu ve 30 yasima girmistim. 30 yas bunalimi diye birsey kesinlikle var. Hayatimi sorgulamaya basladim. Cocuk icin gec mi kaldim, hayallerimi gerceklestirmek icin zamanim kalmadi mi ? Gibi sorular  kafamda donmeye basladi. Zaten 5 yillik evli olunca uzerinizde inanılmaz bir çocuk baskisi oluyor. Ama biz kulak asmadik. Ben çocuk istemememe ragmen, 6 ayda 1 kadin dogum bolumunde kontrollerimi yaptirdim.  Ne olur ne olmaz diyordum. Derken eşimle birlikte çocuk yapmaya karar verdik.

Ben evliligimin ilk 3 senesinde dogum kontrol hapiyla korundum. Daha sonra esim korunmaya basladi. Dogum gunumun ertesinde uygun zamanda calismalarimiza basladik. Cok şükür ki uzun surmedi.

Bir onceki ay adet baslangicim 02 eylül du. Aslinda 03 ekimde günüm gecmemisti. Ama insanin icine mi doguyor ne, o sabah icime bir kurt dustu. Su an 5.ayina girmis olan hamile arkadasim bana kendi fazla gebelik testini vermisti. Cekmecemde duruyordu. Indim aşağı tuvalete ve bir test yaptim. Sonuc çift cizgiydi !!! Gozlerime inanamadim..... tabi testin tarihimu gecti falan diye kuruntular yapip, 2.testi aldim. Onda da 2. Cizgi cok silik cikmisti. Kafam iyice karismisti. En iyisi bir sonraki gun erkenden kalkip bu testi yapmak dedim ve 2 test sonucunu da attım cantaya.....

O gun eşime soylememeye karar verdim. Arife dolayisiyla yarim gun calisiyorduk. Ogleden sonra cantalarimizi aldik ve dustuk ailesinin yanına yollara.....

Aksam dayanamadim. Esime sonuclari gösterdim. Cok heyecanlandi. Emin olmak icin Kumluca da özel poliklinik aradik ama yoktu. Devlet hastanesi de bu ozel bir durum degil diyerek kan testi yapmadik.

Arife gunu yarim da olsa bir evlilik yildonumu hediyesi olmusti bize aslinda... ama gercek sonucu ertesi sabah ki idrar testi ve ardindan Kemer de yapilacak kan testine saklamistik.....
Soldaki sabah ilk yaptigim test. Sagdaki ise 2 saat sonra tekrar yaptigim 2.test....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder